هیأت رزمندگان اسلام استان چ و ب

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار و برنامه های فرهنگی استان تشکیل گردیده است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، وفاق و همدلی متولیان جامعه ستایشگری و ارکان هیئات مذهبی در استان نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج مداحان استان، در اولین جلسه این هیات گفت: وفاق و همدلی متولیان جامعه ستایشگری و ارکان هیئات مذهبی در استان نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد.

حمیدرضاتوسلی با اشاره با انتظارت و مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی از جامعه ستایشگری گفت: هیئات مذهبی در سالیان اخیر کارکردهای مختلف و موفقی را داشتند که جهاد تبیین، مشارکت فعال در عرصه های خدماتی و محرومیت زدایی و کمک های مومنانه در سالهای فراگیری ویروس کرونا و در حوادث سیل و زلزله از مهمترین عرصه های نقش آفرینی مداحان و هیئات مذهبی است .

مسئول کانون مداحان استان، با اشاره به دیدار اخیر مداحان و جامعه ستایشگری با مقام معظم رهبری مدظله العالی و تاکید معظم له در خصوص نقش مداحان در زمینه های مختلف به ویژه مسأله حجاب و عفاف و نیز گفتمان سازی در خصوص تقویت بنیان خانواده و فرزند آوری گفت: این تکالیف مهمی که مقام معظم رهبری برای جامعه مداحان و هیئات ترسیم فرمودند که از یک سو نشان از تاثیر گذاری این قشر و مجموعه در سطح جامعه دارد و از طرف دیگر اقتضای برنامه ریزی و اقدام جهادی و هوشمندانه در راستای عمل موفق به این تکالیف است.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، بر همدلی بیشتر متولیان جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی در استان و تعامل بیش از بیش این مجموعه تا رسیدن به اهداف پیش رو تاکید کرد و در ادامه به تشریح فعالیت‌های پیش روی کانون مداحان استان، شورای هیئات مذهبی در سال جدید و نحوه تعامل و همکاری با سازمان بسیج مداحان استان در اجرای برنامه های آموزشی،فرهنگی … پرداخت.

مسئول کانون مداحان استان، به تشریح دومین مهرواره هوای نو و تشویق برای شرکت مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی در این مهرواره پرداخت و افزود: مسئولان هیئات،مداحان و شاعران آیینی برای ثبت نام در دومین مهرواره هوای نو می توانند به وبگاه havayenoo.ir تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲مراجعه و در قسمت ارکان هیئت، قسمت شاعران و ستایشگران ثبت نام کنند و عکس یا کلیپ یا فیلم از مداحی، نوحه یا شعرخوانی خود را بارگذاری کنند.

توسلی، به مناسبت های پیش رو از جمله سوگواری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام ، دهه کرامت، هفته مقاومت،دهه ولایت … اشاره کرد و گفت: مداحان و ذاکرین با آمادگی لازم در مجالس سوگواری، مناسبت ها و اعیاد شرکت می کنند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حمید شاه محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی